INFO TERKINI


SELAMAT DATANG
DAN
SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH

SESI PERSEKOLAHAN 2017

SEMOGA KECEMERLANGAN
DALAM SEMUA ASPEK
MENGIRINGI ANAK-ANAK SKK
2017

INSYA-ALLAH

Jumaat, Februari 06, 2015

LAWATAN PENANDA ARAS KAMAR SELESA SK MERLIMAU DUA






Assalamualaikum
Selamat Sejahtera

Pada 5 Februari 2015, SK Kemendor telah mengadakan satu sesi lawatan penanda aras kamar selesa di SK Merlimau Dua. Lawatan ini disertai oleh 7 orang yang diketuai Guru Besar SK Kemendor Pn. Hjh Hamidah bt Md Yussuf.
Rombongan ini tiba lebih kurang jam 3.10 petang. Rombongan ini dibawa ke bilik gerakan SKMD untuk sesi taklimat yang disampaikan oleh En. Hanafi b. Abdullah, GPK HEM SKMD. Setelah sesi taklimat, rombongan ini dibawa ke tandas bersih atau dikenali sebagai Kamar Selesa SKMD. 
Kamar Selesa SKMD merupakan johan dalam Pertandingan Tandas Bersih Peringkat Negeri Melaka tahun 2014 dan pernah menjadi johan pada tahun 2012. Setelah melihat kamar selesa SKMD, sememangnya kamar selesa SKMD layak dinobatkan johan dalam pertandingan tersebut.
Lawatan penanda aras ini lebih berfokus kepada cara pelaksanaan dan penjagaan kebersihan tandas yang telah dijalankan di SKMD.Semoga lawatan penanda aras ini dapat membantu pihak SK Kemendor mencapai objektif yang diinginkan.  
Pihak SK Kemendor ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada SK Merlimau Dua yang mengalu-alukan kedatangan pihak SK Kemendor untuk membuat lawatan penanda aras Kamar Selesa SK Merlimau Dua.

Sekian terima kasih.

Tiada ulasan: