INFO TERKINI


SELAMAT DATANG
DAN
SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH

SESI PERSEKOLAHAN 2017

SEMOGA KECEMERLANGAN
DALAM SEMUA ASPEK
MENGIRINGI ANAK-ANAK SKK
2017

INSYA-ALLAH

Rabu, Februari 18, 2015

KEJOHANAN MERENTAS DESA SKK 2015





KLIK SINI UNTUK MELIHAT GAMBAR ]

Assalamualaikum
Selamat Sejahtera

Pada 17 Februari 2015, SKK telah mengadakan satu Kejohanan Merentas Desa SK Kemendor bagi tahun 2015 pada jam 2.30 petang. Sebelum kejohanan tersebut dimulakan, sesi taklimat kepada murid-murid dan guru-guru serta sesi memanaskan badan telah diadakan. Guru-guru bergerak mengambil bahagian tugas-tugas yang telah ditetapkan dan murid-murid dilepaskan mengikut kelas masing-masing. 
SKK telah menyediakan dua laluan merentas desa iaitu untuk laluan tahap 1 ( prasekolah, darjah 1,2&3) dan laluan tahap 2 ( darjah 4,5 & 6 ). Setiap murid wajib melalui check point yang ditetapkan sehingga ke garisan penamat. Pemenang pertama hingga 10 layak menerima markah mengikut tahun ( tahun 1- 6 ) dan kategori dibahagikan kepada 2 iaitu lelaki dan perempuan. Markah tersebut akan dikumpulkan mengikut rumah sukan masing-masing dan akan dibawa ke kejohanan sukan sekolah yang akan datang.
Terima kasih kepada guru,staf dan pekerja sekolah yang terlibat memberi kerjasama menjayakan kejohanan tersebut. Terima kasih juga kepada ibubapa yang hadir untuk memberi sokongan.
Sekian terima kasih.

Tiada ulasan: