INFO TERKINI


SELAMAT DATANG
DAN
SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH

SESI PERSEKOLAHAN 2017

SEMOGA KECEMERLANGAN
DALAM SEMUA ASPEK
MENGIRINGI ANAK-ANAK SKK
2017

INSYA-ALLAH

Isnin, April 20, 2015

PERKHEMAHAN UNIT BERUNIFORM SK KEMENDOR 2015







KLIK SINI LIHAT ALBUM

Assalamualaikum
Selamat sejahtera

Pada 17 - 19 April 2015, Unit Kokurikulum SK Kemendor telah mengadakan Perkhemahan Unit Beruniform Peringkat Sekolah bagi tahun 2015 di Kem Benteng Negara, Parit Penghulu Benteng, Sungai Rambai, Melaka dan jaraknya 30KM dari sekolah. Perkhemahan tersebut telah diadakan selama 3 hari 2 malam. Seramai 84 orang murid tahap 2 telah menyertai perkhemahan tersebut.

Tahniah kepada semua murid yang telah berjaya melakukan aktiviti- aktiviti yang telah dirancang oleh fasilitator Kem Benteng Negara. Antara aktiviti-aktiviti yang dilakukan :

HARI PERTAMA

1. Mendirikan khemah
2. Ice Breaking
3. Ceramah Motivasi
4. Aktiviti pertolongan cemas
5. Night Walk

HARI KEDUA

1. Malaysia cergas
2. Kembara berbasikal
3. Hidup kendiri
4. Water Confident
5. Kayak
6. Persembahan kumpulan

HARI KETIGA

1. Obstacle run
2. Menguji mental dan fizikal.
3. Menangkap ikan
4. Meruntuhkan khemah dan menbersihkan kawasan
5. Majlis penutup.

Perkhemahan Unit Beruniform SK Kemendor berakhir jam 12.30 petang.

Tahniah kepada murid-murid yang menyertai kerana berjaya menjalankan aktiviti dengan sangat baik. SKK berharap murid yang menyertai perkhemahan tersebut dapat mempelajari sesuatu dalam setiap aktiviti yang telah dilakukan dan dapat menaikan lagi keyakinan diri pada setiap peserta.

Tahniah dan terima kasih juga kepada semua guru-guru yang terlibat terutama kem komandan, En. Baktiee dan pembantunya yang berjaya menjalankan tugas-tugas yang diberikan dengan sangat baik.

Setinggi-tinggi penghargaan terima kasih kepada Ketua Jurulatih, Encik Karim Tumin dan pembantu - pembantunya yang telah menyediakan kemudahan-kemudahan seperti tempat yang selesa, aktiviti-aktiviti yang menyeronokkan dan makanan-makanan yang dihidangkan dan lain-lain lagi.

Sekian terima kasih.


Blog Kem Benteng Negara

KEM BENTENG NEGARA


VIDEO

Persembahan Kumpulan



Tangkap ikan

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tahniah dan terima kasih kepada semua guru dan staff yang telah memberikan kerjasama dalam menjayakan Program Perkhemahan Unit Beruniform SK Kemendor 2015.