INFO TERKINI


SELAMAT DATANG
DAN
SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH

SESI PERSEKOLAHAN 2017

SEMOGA KECEMERLANGAN
DALAM SEMUA ASPEK
MENGIRINGI ANAK-ANAK SKK
2017

INSYA-ALLAH

Jumaat, April 10, 2015

KEJOHANAN BOLA SEPAK BAWAH 12 MSS KAWASAN JASIN 2015





KLIK SINI ALBUM KEJOHANAN


Assalamualaikum
Selamat sejahtera

Pada 7 hingga 9 April 2015, SK Kemendor telah dilantik untuk mengelola Kejohanan Bola Sepak Bawah 12 MSS Kawasan Jasin 2015 dan kejohanan tersebut telah dirasmikan oleh Pengurus Bank Rakyat Cawangan Jasin, En. Julani bin Juri pada majlis penutup kejohanan tersebut. Kejohanan ini dapat berjalan dengan sangat baik selama 3 hari berlangsung.

20 buah pasukan dari sekolah-sekolah daerah Jasin terlibat dalam kejohanan ini. Peringkat kumpulan berlangsung selama 2 hari dari 7 hingga 8 April 2015. Manakala peringkat akhir kejohanan dan majlis perasmian penutup pada 9 April 2015.

Kejohanan tersebut dimenangi oleh SK Kesang Tua sebagai juara bagi edisi tahun 2015 dengan menewaskan SK Kemendor di perlawanan akhir melalui set penentuan sepakan penalti selepas mencatat keputusan seri 1-1 pada perlawanan sebenar. SK Jasin pula berjaya memenangi tempat ketiga dengan menewaskan SK Air Baruk dengan keputusan jaringan 3-0.

Tahniah kepada pasukan SK Kemendor kerana berjaya ke peringkat perlawanan akhir walaupun tewas kepada SK Kesang Tua melalui sepakan penalti. Tahniah sekali lagi dan terima kasih kepada para pemain, pengurus dan jurulatih pasukan bola sepak SK Kemendor yang telah berusaha untuk mengharumkan nama SK Kemendor dalam kejohanan tersebut.

Terima kasih kepada VIP yang hadir ke majlis perasmian penutup kejohanan iaitu Pengurus Bank Rakyat Cawangan Jasin, En. Julani b. Juri, Penyelia Sukan PPD Jasin, En. Md Noh b. Yusoff, YDP PIBG SK Kemendor, En. Umar b. Hj Tehe dan Pengerusi Teknik Bola Sepak Melaka, En Malek b. Md. Sam. 

Terima kasih juga kepada penyumbang kejohanan terutama Bank Rakyat Cawangan Jasin yang banyak membantu SK Kemendor sebagai pengelola dalam persiapan kejohanan. Terima kasih juga kepada para pengadil yang menjalankan tugas dengan baik.

Terima kasih juga kepada 20 pasukan, pengurus dan jurulatih yang memberi kerjasama untuk kejohanan tersebut. Tidak lupa juga kepada penyokong-penyokong yang hadir memberi sokongan kepada pasukan masing-masing.

Sekian terima kasih.


JOHAN : SK KESANG TUA
NAIB JOHAN : SK KEMENDOR
KETIGA : SK JASIN
KEEMPAT : SK AIR BARUK

Keputusan Perlawanan Kejohanan Bola Sepak Bawah 12 MSS Kawasan Jasin 2015

PUSINGAN AWAL


PUSINGAN AKHIR

Tiada ulasan: