INFO TERKINI


SELAMAT DATANG
DAN
SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH

SESI PERSEKOLAHAN 2017

SEMOGA KECEMERLANGAN
DALAM SEMUA ASPEK
MENGIRINGI ANAK-ANAK SKK
2017

INSYA-ALLAH

Isnin, April 20, 2015

KEJOHANAN CATUR MSS KAWASAN JASIN 2015




KLIK SINI LIHAT ALBUM


Assalamualaikum
Selamat sejahtera

Pada 16 April 2015, satu Kejohanan Catur Majlis Sukan Sekolah - Sekolah Rendah dan Menengah telah diadakan di Dewan SK Jasin pada jam 8.00 pagi hingga 5.00 petang. SJKT ( LDG ) Jasin Lalang telah dipilih untuk mengelola kejohanan tersebut.

SK Kemendor telah menghantar 6 orang peserta untuk menyertai kejohanan tersebut. Antaranya yang menyertai :

1. Ammar Rusyaidi   2. Mohd Noor Hafifiey   3. Farid Imran   4. Irfan Zuhairi

5. Nur Farshah Nabilah   6. Amirah Husna

Sebanyak 22 buah sekolah rendah telah menyertai kejohanan tersebut.

Peserta SKK iaitu Nur Farshah Nabilah telah berjaya menjadi Johan bagi kategori perempuan bawah 12 dengan memenangi kesemua 6 perlawanan ( pusingan ). Manakala Amira Husna berjaya menduduki tempat ke-10 dengan memenangi 4 perlawanan dan 2 kekalahan dari 6 perlawanan.

Bagi ketegori lelaki bawah 12, Ammar Rusyaidi berjaya menduduki tempat ke-5 dengan memenangi 5 perlawanan 1 kalah, Mohd Noor Hafifiey pula menduduki tempat ke-9 dengan memenangi 4 perlawanan, 2 kalah. Farid Imran memduduki tempat ke-14, 4 menang, 2 kalah dan Irfan Huzairi pula menduduki tempat ke-39, berjaya mencatat 2 menang, 1 seri, 3 kalah.

Tahniah kepada Nur Farshah Nabilah binti Arman yang berjaya menjadi Johan dalam Kejohanan Catur MSS Sekolah Rendah Kawasan Jasin bagi kategori perempuan bawah 12 dan tahniah kepada Ammar Rusyaidi bin Mohd Yusof yang berjaya mendapat tempat ke-5 bagi kategori lelaki bawah 12. Mereka berdua akan mewakili Kawasan Jasin di peringkat negeri yang akan berlangsung pada 21 dan 22 April 2015 di SK Jasin. 

Tahniah dan terima kasih kepada murid SKK yang mewakili sekolah dalam kejohanan tersebut. Terima kasih juga kepada jurulatih yang banyak membantu peserta catur SKK dalam latihan-latihan yang telah dibuat.

Sekian terima kasih.


Kedudukan Kejohanan Catur MSS Sekolah Rendah Kawasan Jasin 2015





Tiada ulasan: