INFO TERKINI


SELAMAT DATANG
DAN
SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH

SESI PERSEKOLAHAN 2017

SEMOGA KECEMERLANGAN
DALAM SEMUA ASPEK
MENGIRINGI ANAK-ANAK SKK
2017

INSYA-ALLAH

Jumaat, Januari 23, 2015

PERLAWANAN PERSAHABATAN KE-2 BOLA BALING


PASUKAN BOLA BALING LELAKI

PASUKAN BOLA BALING PEREMPUAN



Assalamualaikum
Salam Sejahtera

Pada 22 Januari 2015. pasukan bola baling SKK telah mengadakan perlawanan persahabatan kali ke-2 jam 3.00 petang di padang SKK. Pasukan bola baling SKK menjemput 3 buah sekolah untuk menyertai perlawanan iaitu SK Air Baruk, SK Batang Melaka dan SJK(T) Jasin. 

Pihak SKK mengucapkan terima kasih kepada sekolah-sekolah yang menyertai perlawanan persahabatan bola baling. Semoga perlawanan persahabatan yang diadakan dapat menyambungkan ikatan silaturrahim antara pasukan-pasukan yang mewakili sekolah masing-masing dan dapat meningkatkan lagi persediaaan pada pasukan sebelum menghadapi Kejohanan Bola Baling Majlis Sukan Sekolah-Sekolah Rendah 2015 bagi kawasan Jasin yang akan diadakan pada 26 - 27 Januari 2015 di SK Seri Machap.

Ini merupakan persiapan terakhir bagi pasukan bola baling SKK di bawah kendalian Cikgu Yusni dan Cikgu Arman sebelum menghadapi kejohanan. SKK mengharapkan pasukan bola baling sekolah dapat melakukan yang terbaik, berjuang habis-habisan, bergerak sebagai 1 pasukan dan berani hadapi segala cabaran demi mengharumkan nama sekolah. 

Cmon!!! 
U can do it!!!
Aumm! Aumm! Aummmmmh!
^-^

Tiada ulasan: