INFO TERKINI


SELAMAT DATANG
DAN
SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH

SESI PERSEKOLAHAN 2017

SEMOGA KECEMERLANGAN
DALAM SEMUA ASPEK
MENGIRINGI ANAK-ANAK SKK
2017

INSYA-ALLAH

Jumaat, Januari 30, 2015

PERJUMPAAN IBUBAPA/PENJAGA MURID TAHUN 6 & MOTIVASI KEIBUBAPAAN 2015









Assalamualaikum
Selamat Sejahtera

Pada 29 Januari 2015, masa 2.30 - 5.00 petang, SKK mengadakan program Perjumpaan Ibubapa/Penjaga Murid Tahun 6 dan Motivasi Keibubapaan yang bertempat di makmal komputer SKK. Tujuan program ini adalah dapat mewujudkan hubungan baik antara ibubapa/penjaga murid dengan tenaga pengajar Tahun 6 dalam usaha meningkatkan kuantiti dan kualiti UPSR dan membentangkan program anjuran sekolah demi Kecemerlangan Akademik UPSR 2015. 
Antara program yang dijalankan seperti pembentangan Program Kecemerlangan Akademik UPSR 2015 yang disampaikan oleh Guru Besar SKK, Pn. Hjh Hamidah bt Md Yussuf dan Ceramah Motivasi Keibubapaan oleh Ustaz Zakaria bin Hashim yang dijemput hadir dari Felda Wilayah Alor Setar, Kedah. Program ini juga dihadiri Pengerusi PIBG SKK, En. Omar b. Tehe.
Pihak SKK mengucapkan terima kasih kepada penceramah, Ustaz Zakaria bin Hashim, ibubapa/penjaga murid tahun 6 yang sudi hadir memberi kerjasama untuk menjayakan program ini dan mengharapkan program ini dapat membantu meningkatkan kesedaran anak-anak yang akan menghadapi peperiksaan UPSR pada tahun ini.
Sekian terima kasih.

Tiada ulasan: