INFO TERKINI


SELAMAT DATANG
DAN
SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH

SESI PERSEKOLAHAN 2017

SEMOGA KECEMERLANGAN
DALAM SEMUA ASPEK
MENGIRINGI ANAK-ANAK SKK
2017

INSYA-ALLAH

Sabtu, Mei 16, 2015

PERTANDINGAN DONDANG SAYANG SEKOLAH RENDAH NEGERI MELAKA 2015





Assalamualaikum
Selamat sejahtera

Pada 14 Mei 2015, Pertandingan Dondang Sayang Sekolah Rendah Negeri Melaka 2015 telah diadakan di Dewan Felda Tun Ghafar Kemendor jam 9.00 pagi hingga 2.00 petang. SKK telah dilantik untuk mengelola pertandingan dondang sayang untuk tahun ini. Sebanyak 19 buah sekolah rendah negeri Melaka telah menyertai pertandingan tersebut. Pertandingan dondang sayang ini bertemakan lima konsep iaitu, kasih sayang, hormat ibu bapa, berbudi bahasa, bersopan santun dan perpaduan. 

SKK telah menghantar wakil iaitu Maisarah bt. Husin dan Nur Aqilah bt. Idzham Hadi dalam pertandingan tersebut. Walaupun tiada tempat, mereka berjaya memberikan persembahan nyanyian dondang sayang dengan baik sekali dan ini memberikan mereka pengalaman untuk pertandingan akan datang.

Tahniah kepada pemenang-pemenang pertandingan dondang sayang yang berjaya membawa pulang trofi kemenangan yang telah disampaikan oleh En. Noor Azmi bin Ariffin, Penolong Pengarah Unit Kokurikulum Jabatan Pendidikan Negeri Melaka dan terima kasih juga kepada semua yang terlibat menjayakan pertandingan dondang sayang sekolah rendah negeri Melaka bagi tahun 2015 dengan baik dan berjalan dengan lancar.

Sekian terima kasih.


Video Nyanyian Dondang Sayang dari peserta SKK, Maisarah dan Nur Aqilah.


Tiada ulasan: