INFO TERKINI


SELAMAT DATANG
DAN
SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH

SESI PERSEKOLAHAN 2017

SEMOGA KECEMERLANGAN
DALAM SEMUA ASPEK
MENGIRINGI ANAK-ANAK SKK
2017

INSYA-ALLAH

Isnin, Mac 16, 2015

PERTANDINGAN NYANYIAN SOLO SEKOLAH RENDAH KAWASAN JASIN 2015


Assalamualaikum
Selamat sejahtera

Pada 12 Mac 2015, satu Pertandingan Nyanyian Solo Sekolah Rendah Kawasan Jasin telah diadakan di SK Tehel yang telah dilantik oleh PPD Jasin untuk mengelola Pertandingan Koakademik Kesenian bagi tahun 2015. Sebanyak 24 buah sekolah menyertai pertandingan tersebut.

SKK telah menghantar seorang wakil penyanyi solo iaitu Adriana Batrisyia binti Abd. Malek yang berani membawa lagu Alyah bertajuk Sesal Separuh Nyawa. Usaha-usaha yang telah dilakukan dalam latihan yang dilatih oleh Cikgu Rohaizah akhirnya berjaya mendapat kedudukan tempat ke-2 dalam pertandingan tersebut yang dimenangi penyanyi solo dari SK Air Baruk. Penyanyi solo yang memenangi tempat pertama dan kedua akan mewakili Jasin ke peringkat negeri.

Tahniah diucapkan kepada Adriana Batrisyia dan Cikgu Rohaizah di atas kejayaan tersebut. Semoga latihan dapat diteruskan dan membaiki kelemahan yang ada sebelum bermulanya pertandingan nyanyian solo peringkat negeri yang akan diadakan nanti. Insha-Allah Adriana Batrisyia boleh melakukan yang terbaik.

Sekian terima kasih.


Video nyanyian solo

Lagu : Sesal Separuh Nyawa.


Maaf ye.. lagu pun separuh jee.. Maklum lah tajuk lagu pun Sesal Separuh Nyawa. hehehe.

Tiada ulasan: